Duyuru


Design Anniversaire sur le forum!
Si vous ne voyez pas bien le nouveau design, videz vos caches et cookies de navigateur ou faites F5 sur votre clavier :)




Pour vous connecter au forum, utilisez votre pseudo et votre mot de passe du site. Inutile de vous réinscrire.
Veuillez prendre connaissance des règles du forum avant toute chose : Fonctionnement et règlement du forum

#26 08-01-2011 19:02:04

amylee
♪♫♪ Moderatör ✭☆
Gönderen: KaRaBüK
Kayıtlı: 2009
İletiler: 3547
Websitesi

Re: .Kuki tasarım

eline sağlık cnm. çizimlere devam =) :lvers:


Ohmydollz Gazetesi
Tasarımlarım
Dizaynlarım
NeveR ForgeT / NeveR ForgivE
 

#27 15-01-2011 21:24:17

statusmymi
Membre
Kayıtlı: 2009
İletiler: 278

Re: .Kuki tasarım

süpermiş yha :)


Hatalarimizdan ders çikaramiyoruz işte!
 

#28 16-01-2011 21:36:26

kuki
Membre
Gönderen: BurasıNeresi
Kayıtlı: 2010
İletiler: 327

Re: .Kuki tasarım

sağolun dikkat edin tasarımlarımı görünmesi için 1. sayfaya koyuyorum


Muaaaah. ;)
 

#29 23-01-2011 11:29:25

Ancien joueur ancelinacoli
Invité

Re: .Kuki tasarım

ya nasıl yapıyosunuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz lütfen biri bana yardım etsinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn nolurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:ok: :ok: :ok: :ok: :gai: :gai: :gai: :gai:

 

#30 27-01-2011 18:40:31

betty-girlss
Membre
Kayıtlı: 2010
İletiler: 15

Re: .Kuki tasarım

çok güzeller:love: :fete:


✖✖✖✖
 

#31 31-01-2011 09:23:52

Ancien joueur llina
Invité

Re: .Kuki tasarım

4. gercekten güzelmiş

 

#32 01-02-2011 14:05:44

Ancien joueur amly88
Invité

Re: .Kuki tasarım

8 numara ii olms :ok:

 

#33 02-02-2011 12:24:18

kuki
Membre
Gönderen: BurasıNeresi
Kayıtlı: 2010
İletiler: 327

Re: .Kuki tasarım

çok teşekkür ederim :gai:


Muaaaah. ;)
 

#34 02-02-2011 13:16:15

1331
Membre
Gönderen: istanbul
Kayıtlı: 2010
İletiler: 45

Re: .Kuki tasarım

Çok güzeller canım çok beğendim :good: :bisous:


Hasret ♥

I love you Justin Bieber and Cody Simpson ♥
iYiYi .. Never Say Never..
 

#35 03-02-2011 11:40:14

statusmymi
Membre
Kayıtlı: 2009
İletiler: 278

Re: .Kuki tasarım

sondakine ve rihannaya bayıldım :)


Hatalarimizdan ders çikaramiyoruz işte!
 

#36 06-02-2011 20:54:52

Ancien joueur _Gizem96_
Invité

Re: .Kuki tasarım

Bence hepsi süper olmuş  :star: :star:

Bence böyle devam edersen tasarımların daha güzel olur...:ok:  :ok:

 

#37 06-02-2011 20:59:10

Ancien joueur _Gizem96_
Invité

Re: .Kuki tasarım

Bence hepsi süper olmuş.. :star:  :star:

Ama biraz çabalarsan daha güzel olur..

Bence çizimlerine devam et...:ok:  :ok:

 

#38 07-02-2011 13:58:34

lesguit
Membre
Kayıtlı: 2010
İletiler: 310

Re: .Kuki tasarım

2.-4. ve Rihanna'yı çok beğendim ellerine salk

 

#39 08-02-2011 14:34:25

iremnure
Membre
Kayıtlı: 2010
İletiler: 64

Re: .Kuki tasarım

7.hariç hepsi gzl :) :bisous:


Tek aşk ZAYN MALİK ♥
 

#40 11-02-2011 09:22:09

msslucy52
Membre
Gönderen: Ordu
Kayıtlı: 2010
İletiler: 38

Re: .Kuki tasarım

Karıştı kafa nerden yapıcam photoscape den mi ?

 

#41 17-02-2011 14:54:33

sally34
Membre
Kayıtlı: 2011
İletiler: 34

Re: .Kuki tasarım

işte


<3 Josh Hutcherson <3<3<3
 

#42 18-02-2011 20:11:17

Ancien joueur tokiohotelxx
Invité

Re: .Kuki tasarım

cnm çok qzLler ama ayakkabı şekiLLeri neredeyse hepSininki aynı biraZ deqiŞtiR ßence çok qüZeLLer  :good: :good: :lol:

 

#43 21-02-2011 15:11:11

mini-peri
Membre
Kayıtlı: 2010
İletiler: 223

Re: .Kuki tasarım

DÜNYADA GÖRDÜĞÜM EN İĞRENÇ TASARIMLAR..!BUNUN TERSİ :bisous:


:bisous:
2010'dan beri... :)
 

#44 21-02-2011 15:28:14

lesguit
Membre
Kayıtlı: 2010
İletiler: 310

Re: .Kuki tasarım

2-4-8-10 spr bide Rihanna spr

 

#45 04-03-2011 21:50:10

kuki
Membre
Gönderen: BurasıNeresi
Kayıtlı: 2010
İletiler: 327

Re: .Kuki tasarım

teşekkür ederim bunaldm oynda yeni şeyler flan yok fazla girmiyorum artık tasarımlarmada devam etmeyi düşünmüyorum eğer bana mesajla sanatcı önerirseniiz bişyler yapmya çalışırm.


Muaaaah. ;)
 

#46 13-03-2011 10:39:25

Ancien joueur sekeraskim
Invité

Re: .Kuki tasarım

canım ne güzeller...ben düzgün çizemiyorum ama yapıyorum yine de ortak olalım mı?

 

#47 13-03-2011 13:08:16

zeynep114
Membre
Gönderen: İstanbuul♥
Kayıtlı: 2009
İletiler: 216

Re: .Kuki tasarım

Tatlim cok yeteneklisin ama daha guzel fikirler bulabilirsin bence. Ama Lady GaGa, Rihanna super olmuus. :star:

 

#48 15-03-2011 10:00:59

Ancien joueur ebru21
Invité

Re: .Kuki tasarım

güzel olmuş wala :D

 

#49 15-03-2011 19:41:31

cahilgirl
Membre
Kayıtlı: 2010
İletiler: 14

Re: .Kuki tasarım

iLk qöndeRdiqinDen 4. sPr oLmŞ bayıLdmmm  :gai: :good: :fete: :good: :gai: :fete: :good: :gai: :fete: :lol: :star:


....нαуαтıη ιкι υ¢υη∂αη тυтαяız αуηı ℓα∂єѕ gιвι αмα ѕєη нιç кαzαηαмαzѕıη çüηкü нєρ αкℓıм∂αѕıη....
 

#50 26-03-2011 21:43:58

kuki
Membre
Gönderen: BurasıNeresi
Kayıtlı: 2010
İletiler: 327

Re: .Kuki tasarım

kalemlerle cizdiğim tasarımlarım var fırsat bulduğum anda fotoğraflarını çekip koyucam


Muaaaah. ;)
 
 

Board footer