Giriş yapmadınız.

Son olarak düzenleyen bety81 (2011-11-02 20:05:00)
Bayılmıyor ya :)
Alttaki bir yandn şarkı dinliyor bir yandn oyun oynyor dime ;)
Hemde nasıııl <3
Alttakinin sevgilisi var :D
Yook ki ama boyle mutluyum
;)
Altakki kesin bunu okuyor okudu bitti ? :)
Bitti,cevap yazıyor.
Alttaki kesin loftunu düzenliyor :D
Gidecegim cunku okulu cok seviyorum ahaha (saka nefret ediyorum)
Altakki kesin haftasonu'nda odev yapacaktir :)
Ödev mi..Benim ödevim yok ki hiç
Alttaki haftasonunu çok seviyor değil mi ?
Hemde coooooook<3
Altakki kesin pazar aksamini sevmiyordurr.
Cumartesi seviyor :D
Alttaki süslü çantalara bayılıyor mu ? 
Bayılmaz mıı
Alttaki yabancı filmleri izlemeyi seviyor değil mi ?
Turkce izleyemiyorum uuu :( Ama ingiilizce izlemekte harika
Alttaki Turkiye'de su anda
Son olarak düzenleyen canumcanum (2011-11-05 05:46:58)
Aynn Ölee.:)
AlttaKnn KesN SevqiLisi War.. :)
Yok ama aramiyorum peeeh <3
Altakki kesin konusmayi biliyor
Sorulcak soru mu tabiki biliyor..
Alttaki bütün mod'ları çook seviyor..
Sevilmezler mii 
Altaki kesin gunda 2 kere veya daha fazla omd'ye giriyordur
Son olarak düzenleyen canumcanum (2011-11-06 04:21:28)
Daha fazla ama kaç bilmiyorum.
Alttaki kesin kendini çok beğeniyor
hiç sanmıyorum.
alttaki twittera girer mi?
Giriyor..
Alttaki bu oyundan başka sanal oyun kullanıyor değil mi ?
Ohmydollz ve Facebook*
Altaki okul 4 gun tatil herhalde Turkiye'de*
Tatil ama bize 3 gün
Alttaki telefonla uğraşmayı çok seviyor..
ya ya ne demessin
alttaki bu siteye acaip bağlı demi :D
Bağlı bağlı ,hemde fazlası ile..
Alttaki dolmaya bayılıyor değil mi ?
Nerden bildiin :O Özellikle patates dolması çok güzel oluyor :D
Alttaki gezmeyi seviyor musun ?? :D
kim sevmez ki ooo * 
Altakki Cola'yi sever?*